MOTORYZACJA - Katalog Produktowy 2014 - page 25

katalogmotoryzacyjny
OrlenOil /25
KLASALEPKOŚCI:
SAE: 15W-40
klasa jakości:
API: CI-4/CH-4/CG-4/SL/SJ
ACEA: E7/E5/E3/B4/B3/A3
APROBATY:
MB-Approval 228.3;MB-Approval 229.1;MANM3275-1; VolvoVDS-3;
RenaultRVIRLD/RLD-2;CumminsCES20078;MTUType2;TEDOM258-3;
AVIA
SPEŁNIAWYMAGANIA:
Cummins CES 20071/72/75/76/77; Volkswagen 505.00; Scania (doty-
czy silnikówScaniaEuro III i Euro IV zokresamimiędzywymianowymi
60.000 km); DAF EUR 2 i EUR 3; Iveco; Deutz DQC-III-05; Mack EO-M
Plus;DetroitDiesel 7SE270; CaterpillarECF-1a
CHARAKTERYSTYKAOGÓLNA:
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do
pracywnajbardziej obciążonychwspółczesnych silnikachwysokoprężnych.
Unikalna kompozycjanajwyższej jakościmineralnycholejówbazowychoraz
dodatków uszlachetniających gwarantuje bezawaryjną pracę silnika w naj-
trudniejszychwarunkacheksploatacjiorazniezmienneparametryolejupod-
czas ekstremalniewydłużonychprzebiegów.
ZASTOSOWANIE:
PLATINUM Ultor Plus 15W-40 przeznaczony jest przede wszystkim do
nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V
wyposażonych w katalizatory SCR lub recyrkulacje gazów wydecho-
wych EGR, szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie
budowlanym i autobusach. Z powodzeniem można stosować go także
w pojazdach starszych konstrukcji spełniającychwymagania Euro IV, III, II, I.
W zakresieNOxorazPM (cząstki stałe) spełnianormyEPATier I i II.
PLATINUMULTORPLUS
15W-40
lepkośćkin.w100°C,mm
2
/s
-30
14,4
139
228
11,2
wskaźnik lepkości
temperaturapłynięcia °C
liczbazasadowamgKOH/g temperaturazapłonu °C
parametryfizyko-chemiczne:
1
l
4
l
5
l
20
l
30
l
205 205
60
l
l
l
1000
kg
l
0
2 5 6
kg
1
l
4
l
5
l
20
l
30
l
205 205
60
l
l
l
1000
kg
1
l
4 5 2 3
205 205
6
l l
l
1000
kg
4
3
l
5
l l
1
l
4 5 20 3
205
60
l
1000
kg
oleje silnikowe
olejesilnikowedosamochodówciężarowych,
autobusów i ciężkiegosprzętu
KLASALEPKOŚCI:
SAE: 15W-40
klasa jakości:
API: CH-4/CG-4/CF-4/SJ/SF
ACEA: E7/E5/E3/B4/B3/A3
APROBATY:
MB-Approval228.3;MANM3275-1;VolvoVDS-2;RenaultRVIRD/RD-2;
MTUType2;DeutzDQC-II-10;TATRATDS30/12;TEDOM258-3;AVIA
SPEŁNIAWYMAGANIA:
Scania (dotyczy silnikówScaniaEuro III i Euro IV zokresamimiędzywy-
mianowymi60.000km);DAFEUR2 iEUR3; Iveco;CaterpillarECF-1a
CHARAKTERYSTYKAOGÓLNA:
Wielosezonowy,mineralnyolej dowysokoobciążonych silnikówDiesla. Spe-
cjalna kompozycja oleju zapewnia doskonałe zabezpieczenie silnika przed
zużyciem oraz długie przebiegi międzywymianowe, przy zachowaniu zale-
ceńproducentów samochodów.
ZASTOSOWANIE:
PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40 przeznaczony jest do pracy w nowocze-
snych silnikach wysokoprężnych spełniających wymagania Euro IV. Można
gostosowaćwsamochodachwyposażonychwkatalizatorySCR lub recyrku-
lacjegazówwydechowych EGR. Zpowodzeniemmożna stosowaćgo także
wpojazdach starszych konstrukcji spełniającychwymaganiaEuro III, II, I.
PLATINUMULTOR
CH-415W-40
lepkośćkin.w100°C,mm
2
/s
-39
14,2
133
216
10,3
wskaźnik lepkości
temperaturapłynięcia °C
liczbazasadowamgKOH/g temperaturazapłonu °C
parametryfizyko-chemiczne:
1
l
4
l
5
l
20 30
l
205 205
6
l
l
10
kg
1
l
4 5 2 3
l
205 205
6
l l
l
1000
kg
3
0
l l
1
l
4 5 2 3
0 205
6
l
1000
kg
oleje silnikowe
1...,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24 26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,...72