Dla niedowidzącychRozmiar tekstu: AAA
Linia PLATINUM Ultor
"

PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40​

Jakość:API: CG-4/SJ 
ACEA: E7
Lepkość:SAE: 15W-40


Charakterystyka

Oparty na najnowszej technologii NEO GUARD, mineralny, wielosezonowy olej typu SHPDO do mocno wysilonych silników wysokoprężnych.

Zapewnia:

• wysoką czystość silnika,
• minimalizację zużycia silnika,
• zapobieganie powstawaniu sadzy,
• zapobieganie zakleszczaniu się pierścieni tłokowych,
• doskonałą odporność na utlenianie,
• wydłużenie okresu eksploatacji oleju

Zastosowanie

PLATINUM ULTOR CG-4 15W – 40 jest nowoczesnym olejem silnikowym typu SHPDO (Super High Performance Diesel Oil), przeznaczonym do smarowania silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, autobusach pracujących
w trudnych warunkach oraz sprzęcie budowlanym.
Jest olejem zalecanym przez czołowych producentów samochodów do obciążonych silników wysokoprężnych spełniających wymagania norm Euro III, II, I.
Posiada doskonałe własności przeciwzużyciowe, antykorozyjne, gwarantuje wydłużenie okresu eksploatacji, a także zapobiega zakleszczaniu się pierścieni tłokowych.

Normy, aprobaty, specyfikacje

Aprobaty:
TEDOM 258-3

Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.1
Volvo VDS-2
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
DEUTZ DQC-II-10
MTU TYPE 1
DAF
CATERPILLAR ECF-1a
AVIA - TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85 ​​

Parametry fizyko-chemiczne

Parametry Jednostki Wartości typowe
klasa lepkości SAE - 15W-40
lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C mm2/s 14,3
wskaźnik lepkości - 140
temperatura płynięcia °C -32
temperatura zapłonu °C 220
liczba zasadowa TBN mg KOH/g 10,5
popiół siarczanowy % 1,5
odparowalność wg Noack’a %(m/m) 11,5
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.




 
 

Marki Grupy ORLEN