Pozostałe oleje silnikowe
| PLATINUM MOTO 4T SYNTHETIC 10W-50
Jakość: | API: SL JASO: MA/MA2 | Lepkość: | SAE: 10W-50 |
|
Charakterystyka
Platinum Moto 4T Synthetic to zaawansowana technologicznie kompozycja specjalnie dobranych baz syntetycznych oraz najnowocześniejszych dodatków uszlachetniających zapewniająca otrzymanie najwyższej jakości oleju przeznaczonego do czterosuwowych silników motocyklowych oraz ich układów przeniesienia napędu.
Gwarantuje:
• spełnia lub przekracza wymogi specyfikacji API SL oraz JASO MA/MA2
• polepsza pracę mokrych sprzęgieł i przekładni motocyklowych
• zapewnia doskonałą ochronę przy wykorzystaniu maksymalnej mocy silnika
• zapewnia doskonałą czystość silnika.
Zastosowanie
Platinum Moto 4T Synthetic to w pełni syntetyczny olej przeznaczony do smarowania czterosuwowych silników motocyklowych, najnowszych konstrukcji, mocno obciążonych a także do stosowania w motocyklowych skrzyniach biegów i przekładniach z mokrym sprzęgłem.
Platinum Moto 4T można stosować zarówno w codziennej eksploatacji jak i w sportach wyczynowych:
• w silnikach motocyklowych chłodzonych cieczą lub powietrzem
• w szerokim zakresie mocy jednostkowych na poszczególnych biegach, oraz maksymalnych prędkościach silnika.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Odpowiedni dla motocykli 4T - Suzuki, Honda, Yamaha oraz innych gdzie producent zaleca stosowanie tej klasy oleju.
Parametry fizyko-chemiczne
Parametry |
Jednostki |
Wartości typowe |
klasa lepkości SAE |
- |
10W-50 |
lepkość kinematyczna w temp. 1000C |
mm2/s |
17,0 |
Wskaźnik lepkości |
- |
162 |
lepkość HTHS w 1500C |
mPaˇs |
4,70 |
temperatura płynięcia |
0C |
-50 |
temperatura zapłonu |
0C |
250 |
popiół siarczanowy |
% |
0,97 |
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu. |