INFO Platinum 2014 Nr 3 - page 6

Wkonferencjiwzięli udział polscy i niemieccyprzedsiębiorcyorazprzedstawiciele
firmczłonkowskichPolsko-Niemieckiej IzbyPrzemysłowo-Handlowej, doktórej należy
ORLENOIL.Woficjalnej części spotkaniazaprezentowały siędwiefirmy: Rossmann
jakoniemieckamarka, którawostatnich latachosiągnęłanapolskim rynkunajwięcej,
orazORLENDeutschland jakoprzykładpolskich sukcesówna rynkuniemieckim.
ProduktyprzemysłoweORLENOILciesząsięniesłabnącymzaufaniemklientów
wNiemczech. Jednaknaszymgłównymcelem jestwprowadzeniena ten rynekwiększej
ilościproduktówpakowanych, zwłaszczamarkiPlatinum. Spotkaniaw ramachPolsko-
-Niemieckiej IzbyPrzemysłowo-HandlowejpozwalajązaprezentowaćofertęORLENOIL
potencjalnemugronuodbiorców i sprzyjająnawiązywaniunowychkontaktówbiznesowych
–podkreślałmenedżer sprzedażyzdziałueksportuŁukaszGodzik.
Business-Mixer
wHamburgu
Abywzmocnićswojąobecnośćnaniemieckim rynku,wzięliśmyudziałwpolsko-niemieckimspotkaniuBusiness-Mixer,
zorganizowanymprzezKonsulatGeneralnyRPwHamburgu iPolsko-Niemiecką IzbęPrzemysłowo-Handlową.
INFO
6/8
I
1,2,3,4,5 7,8