INFO Platinum 2014 Nr 3 - page 5

Ponieważ jesteśmyzainteresowaniwzrostemudziałóww tym rynku,
wzięliśmyudziałwprestiżowej konferencji PetroleumUkraine2014, która
odbyła sięw listopadzie2014 r.wKijowie.W spotkaniuudziałwzięło
211uczestników,w tymprzedstawicielenajwiększych sieci stacji
benzynowych, takich jakWOG iOKKO (klienciORLENOIL), niezależni
eksperci, urzędnicy, a takżeprzedstawicieleprasy i telewizji.
Obokzaprezentowaniaofertynaszymcelembyło rozszerzenie sieci
dystrybucjiw tymkraju, czemu służyły liczne spotkaniazpotencjalnymi
klientami, takimi jakMetinvest, IntercarsUkraine i KLO. Rozmawialiśmy
omożliwościachbliższejwspółpracy i opotencjaleukraińskiego rynku.
Wartoprzypomnieć, żekonkurencja jest tuogromna–naUkrainie
występujeok. 160marekolejowych.
Wieści z
Ukrainy
Mimo trudnej sytuacji związanej zdziałaniami
wojennymiORLENOILudaje się rozwijać sprzedaż
naUkrainie.
LeszekTrzepla, kierownikdziałueksportu
W środku–TomaszSitko,menedżer sprzedażywdzialeeksportu
–MiędzynarodowąkonferencjęPetroleumUkraine2014cechował
profesjonalnypoziom.Wzięliwniejudział reprezentanciwielupodmiotów
gospodarczych–graczyna rynkuproduktów ropopochodnych i innych
nośnikówenergiiUkrainy, cosprzyjałonadzwyczaj efektywnejwymianie
poglądówpomiędzyuczestnikamina temat stanu tejbranży
–podsumował
spotkanieTomaszDąbrowski, znanywbranżydziennikarz, członekRady
ProgramowejTelewizji Polonia.
INFO
5/8
I
1,2,3,4 6,7,8